התמיכה שלנו
בטופ מאצ' (TOPMATCH) אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות ותמיכה במהירות וביעילות.
תוכנית התמיכה שלנו מציעה שירותי תמיכה מותאמים לכל לקוח. אנשי התמיכה הטכנית שלנו הינם בעלי ידע וניסיון נרחב ועומדים לרשות לקוחותינו בימים א-ה בין השעות 08:30 – 17:30

הסכם רמת שירות (SLA)
כשאתם לקוחות TOPMATCH אתם נהנים משירותי התמיכה שאנו מציעים הם חלק בלתי נפרד מהמערכת שלנו ומהווים מרכיב חשוב ביותר. לכן, יצרנו עבור לקוחותינו מגוון רחב של שירותים שמתאימים לכל גודל ארגון וצרכיו.

* מערכת תמיכה אינטרנטית * פתיחת תקלות באינטרנט  * גישה לתיעוד, שאלות נפוצות, קטעי וידאו, עדכוני מוצר וחומרים חינוכיים אחרים * תמיכה טלפונית * תמיכה באתר הלקוח

נתקלתם בבעיה? מוזמנים להיכנס לעמוד שאלות נפצות או לעמוד סרטוני הדרכה.

לא הסתדרתם? זמינים עבורכם בטלפון -03-7667722 או במייל: redmatchsup@top-s.co.il